Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorAllué Miguel, Pau
dc.date.accessioned2021-01-13T17:26:35Z
dc.date.available2021-01-13T17:26:35Z
dc.date.created2020
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6456
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEn aquest treball ens centrarem en la important influència i relació entre dos conceptes completament diferents però, alhora, totalment lligats: el futbol i el periodisme esportiu. Per separat, el periodisme esportiu i el futbol són dos mons molt potents i rellevants per la societat mundial i, des dels seus orígens, han sabut relacionar-se a la perfecció i potenciar-se mútuament. Parlarem de com va començar i de com ha anat evolucionant aquesta mútua influència, del punt concret on es troba aquesta relació i mostrarem detalladament la necessitat que existeix entre les dues idees. Primerament, hem plantejat com a objectiu principal entendre i analitzar la relació, la complicitat i la influència entre els directius dels mitjans esportius i dels clubs de futbol, els futbolistes professionals i els periodistes. A més, també ens centrarem a analitzar les relacions comercials, el paral·lelisme editorial entre els mitjans esportius i els clubs de futbol i, en especial, la important complicitat entre redactors i/o periodistes amb els futbolistes professionals. Després de recollir el marc teòric, intentarem detallar la història del periodisme esportiu i del futbol a Espanya i destacar i analitzar la seva relació de complicitat i, a més, contrastarem aquest objectiu amb entrevistes i enquestes amb les següents característiques. Pel que fa a la metodologia de treball, introduirem múltiples entrevistes a periodistes esportius, directius i futbolistes professionals per analitzar els principals punts de vista i confessar o desmentir qualsevol informació vinculada. A més, també enviarem enquestes a aquells consumidors i no consumidors del periodisme esportiu i aficionats i aficionades del futbol per saber què pensen i què els sembla la relació entre aquests dos conceptes. Les estadístiques que extraurem dels teleespectadors, oients i/o lectors ens seran de gran ajuda pels objectius finals. Finalment, exposarem els resultats extrets a partir dels testimonis recollits entre els protagonistes i els consumidors i acabarem el treball amb les conclusions i la resolució dels objectius, fruit del marc teòric i el desenvolupament de la metodologia emprada explicada prèviament.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent163 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherPremsa esportivaes
dc.subject.otherFutboles
dc.titleLa relació entre els mitjans esportius i l'esportes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint