Mostrar el registro sencillo del ítem
La Qualitat i la Innovació docent a la UVIC (III) 2016-2019
dc.contributor.author | Universitat de Vic. CIFE | |
dc.contributor.author | Pedragosa i Xuclà, Olga | |
dc.contributor.author | Portell Llorca, Antoni | |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T15:57:30Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T15:57:30Z | |
dc.date.created | 2020-12 | |
dc.date.issued | 2020-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-121696-5-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6524 | |
dc.description.abstract | Tercera publicació dels projectes d’innovació docent que en aquesta ocasió corresponen al ja consolidat Pla d’Ajuts a la Qualitat i a la Innovació Docent (AQUID) de les convocatòries del 2016 i del 2017, corresponents als cursos acadèmics 2026-2017, 2017-2018 i 2018-2019. El Pla AQUID, nascut el 2011, ha anat presentant any rere any la seva convocatòria amb la voluntat de promoure projectes sobre innovació, qualitat i millora de la docència a les diferents titulacions de la UVic-UCC. En total, en aquesta ocasió presentem set projectes d’innovació que al llarg de dos cursos consecutius s’han dut a terme a les facultats de la nostra universitat. Es tracta de projectes centrats tant en una única facultat o estudi com centrats en diverses facultats i amb un enfocament més transversal. A les properes pàgines podreu consultar-ne i també apropar-vos al procés que han seguit, des dels seus propòsits inicials fins als resultats de canvi i millora assolits, així com a les conclusions de tot el procés viscut. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 106 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic. CIFE | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Innovacions | es |
dc.subject.other | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.title | La Qualitat i la Innovació docent a la UVIC (III) 2016-2019 | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |