Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributorUniversitat de Barcelona
dc.contributor.authorEstradé Albiol, Sònia
dc.date.accessioned2021-10-06T18:32:53Z
dc.date.available2021-10-06T18:32:53Z
dc.date.created2021-10-06
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-84-09-27571-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6785
dc.description.abstractL’escassa presència de les dones en els estudis d’enginyeria electrònica posa de relleu la importància d’analitzar els estereotips de gènere presents a la societat que incentiven i mantenen aquesta diferència de vocacions, i de ponderar els avantatges que tindria revertir la situació. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere d’Enginyeria Electrònica de Telecomunicació ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta per incorporar la perspectiva de gènere en una disciplina que té un impacte cabdal en la actual societat de la informació.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent41 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherXarxa Vives d'Universitatses
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnginyeriaes
dc.subject.otherElectrònicaes
dc.subject.otherIgualtat entre els sexeses
dc.subject.otherUniversitats -- Personales
dc.subject.otherTelecomunicació
dc.titleEnginyeria Electrònica de Telecomunicació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènerees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint