dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | |
dc.contributor | Universitat Oberta de Catalunya | |
dc.contributor.author | Garcia Gonzàlez, Iolanda | |
dc.contributor.author | Arenas Conejo, Míriam | |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T18:49:53Z | |
dc.date.available | 2021-10-06T18:49:53Z | |
dc.date.created | 2021-10-06 | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-09-31991-6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6786 | |
dc.description.abstract | La Guia per a una docència en línia amb perspectiva de gènere parteix de la preocupació que, en una més que possible transició cap a models de docència universitària més digitals, supose una barrera als grans esforços que s’han dut a terme per a incorporar la perspectiva de gènere en docència a l’educació superior durant els darrers anys.
Si bé per una banda existeix clarament un biaix de gènere digital i tecnològic, l’educació a distància també conté una gran potencialitat inclusiva i emancipadora per a les dones i altres col·lectius socialment discriminats. Aquesta guia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta per incorporar la perspectiva de gènere en un moment de canvis profunds. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 116 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Xarxa Vives d'Universitats | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Docència | es |
dc.subject.other | Igualtat entre els sexes | es |
dc.subject.other | Universitats -- Personal | es |
dc.subject.other | Ensenyament virtual | es |
dc.title | Docència en línia amb perspectiva de gènere: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |