Efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors
Author
Other authors
Publication date
2021-05-10Abstract
El present estudi busca identificar l’efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors. La mostra està formada per 49 participants d’entre 20 i 35 anys de la Catalunya Central. L’estudi proposa una metodologia quantitativa amb un disseny Ex-post-facto. Per tal d’avaluar l’efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting, s’ha creat específicament un instrument per avaluar-ho. Els resultats reflecteixen que les estratègies són efectives, almenys en la mostra i en la forma d’aplicació que s’ha recreat en el qüestionari, mentre que un dels vuit efectes, en concret l’efecte esquer no ha tingut cap mena d’efectivitat.
The main study pretends to identify the effectiveness of the technics of neuromarketing to condition the consumer behaviour. The sample is formed for 49 participants between 20 and 35 years old of the Catalunya central. The study proposes a quantitative methodology in an Ex-Post-Facto design. To evaluate the effectiveness of the technics an instrument has been specifically created to asses it. The results reflect that the technics are effectives, at least in the sample and in the way of application recreated in the questionnaire, while one of the eight effects, the decoy effect has not had any effectiveness.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Neuromàrqueting
Consumidors -- Conducta
Pages
40
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en Psicologia [196]
Rights
Tots els drets reservats