Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCarol Masoliver, Carla
dc.contributor.authorRomero Barahona, Nagore
dc.date.accessioned2021-11-27T18:40:51Z
dc.date.available2021-11-27T18:40:51Z
dc.date.created2021-05-01
dc.date.issued2021-05-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6829
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractLa present recerca corrobora el sentit de vehicular la figura de l’educadora social com a mediadora amb l’art i la ruralitat, per dissenyar un projecte socioeducatiu de lleure en l’àmbit de la infància. A més, les metodologies alternatives aporten un enfocament intergeneracional, inclusiu, participatiu i sostenible al projecte. En aquest cas s’ha contextualitzat a Centelles, però pot servir de model en altres municipis, seguint el mateix procediment. Un tret característic d’aquest treball, és la comprensió de la teoria i la pràctica com a recíproques, fet que es mostra en tot el procés. Els conceptes i projectes de referència desenvolupats s’han complementat mútuament amb l’acció. Aquesta ha consistit a dur a terme una jornada participativa en un context local, amb la intenció d’extreure’n les necessitats i interessos de la mateixa comunitat, en aquest cas els infants i les famílies. Tota la informació recollida durant el procés esmentat, s’ha interrelacionat per discutir el resultat de la recerca en forma de disseny del projecte. Així doncs, aquest Treball de Fi de Grau té la voluntat de mostrar el potencial educatiu d’un projecte artístic i rural que emergeix de la participació infantil i comunitària.es
dc.description.abstractThe present research corroborates the sense of linking the figure of the social educator as a mediator with art and rurality to design a socio-educational leisure project in childhood. In addition, alternative methodologies provide an intergenerational, inclusive, participatory and sustainable approach to the project. In this case, it has been conducted in Centelles, but it can serve as a model for other municipalities, following the same procedure. A characteristic feature of this work is the understanding of theory and practice as reciprocal, which is shown throughout the process. The concepts and reference projects developed have complemented each other reciprocally with action. This has consisted of carrying out a participatory day in a local context, with the intention of learning about the needs and interests of the community itself, in this case children and families. All the information gathered during the mentioned process has been interrelated to discuss the result of the research in the form of a project design. Thus, this Final Degree Project aims to show the educational potential of an artistic and rural project that emerges from children’s and community participation.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent244 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació sociales
dc.subject.otherArt infantiles
dc.subject.otherMedi rurales
dc.subject.otherLleurees
dc.titleCreació d'un projecte socioeducatiu en l'àmbit d'infància en un entorn rural: Mesclar l’art i el lleure mitjançant metodologies alternatives en l’educació sociales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint