dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia | |
dc.contributor.author | García Martín, Oriol | |
dc.date.accessioned | 2022-01-25T07:44:16Z | |
dc.date.available | 2022-01-25T07:44:16Z | |
dc.date.created | 2021-06 | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6945 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Aquest projecte consisteix en realitzar el disseny i implementació del sistema elèctric de tracció i el seu
corresponent sistema de seguretat per a un vehicle de competició, el qual requereix que compleixi els
punts especificats de la normativa de la Formula Student Competition, per la qual es regeix
l’esdeveniment de Formula Student Spain, on aquest vehicle participarà en nom de UTRON Racing
Team a l’agost. Basant-se en el motor i controladora definits prèviament per l’equip, es realitza el
modelatge i càlcul del acumulador de bateries que alimenten a la controladora, i aquesta al motor. Per
garantir la seguretat d’aquest sistema, s’implementa un circuit mixt analògic i programable, el qual ha
de ser dissenyat, testejat i implementat dintre de l’estructura del vehicle.
Aquesta combinació permet gaudir d’un sistema de tracció completament funcional, el qual encara
falta acoblar-ho al xassís del prototip, però es compleix amb la fita interna de l’equip, de tenir el
sistema de tracció funcional abans del mes de juliol.
Vídeo resum: https://youtu.be/pjNP7MwYrMI | es |
dc.description.abstract | This project consists in the design and implementation of the electric traction system and its
corresponding security system for a competition vehicle, which require the completion of the specified
points of the Formula Student Competition regulations, for which the Formula Student Spain event is
held, where this vehicle will participate on behalf of the UTRON Racing Team at August. Based on the
engine and inverter previously defined by the team, we carry out the modelling and calculation of the
battery accumulator that feed the controller and the engine. To guarantee the safety of this system, a
mixed analogue and programmable circuit is implemented, which have to be designed, tested and
implemented inside the structure of the vehicle.
This combination makes it possible to enjoy a fully funcional traction system, which still needs to be
assembled to the prototype, but it is completed with the internal target of the team to have a funcional
traction system by July.
Summary video: https://youtu.be/pjNP7MwYrMI | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 84 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Formula Student | es |
dc.subject.other | Electrònica de potència | es |
dc.subject.other | Electrònica -- Aparells i instruments | es |
dc.subject.other | Automòbils -- Indústria i comerç | es |
dc.title | Desenvolupament del sistema de tracció i circuit de seguretat d’un formula Student | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |