Model d'atractivitat comercial de Vic : Els hàbits de compra a Osona
Ver/Abrir
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
1999-03Resumen
En el marc del projecte Analisi de la conjuntura del consum a Vic es va fer, durant l'any 1997,
un estudi deis habits de compra de la població osonenca, incloent, també, les ciutats
frontereres més importants: Moia, Ripoll, Aiguafreda, el Figaró, St. Hilari i Arbúcies. En l'
analisi es van tenir en compte els productes alimentaris d'una banda (detallant productes
elaborats, carn, peix i fruita), i els productes de compra periódica o esporadica de l'altra
(textil i cal<¡:at/altres). En el cas deis productes alimentaris s'analitzaven les
preferencies deis consumidors quant a establiments, freqüencies de compra..., i es comentaven
els motius de les diferents eleccions. Per a tots els productes s'analitzaven els fluxos de
mobilitat comarcal entre les diferents arees geografiques de la comarca (incloent, també, les
ciutats frontereres), i la importancia de la ciutat de Vic.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Economia
Comerç
Publicado por
Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Treballs [28]
Derechos
Tots els drets reservats