Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. SEREM Servei d'Estudis i Empresacat
dc.contributor.authorUniversitat de Vic. Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
dc.date.accessioned2022-03-16T17:46:51Z
dc.date.available2022-03-16T17:46:51Z
dc.date.created1999-03
dc.date.issued1999-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7050
dc.description.abstractEn el marc del projecte Analisi de la conjuntura del consum a Vic es va fer, durant l'any 1997, un estudi deis habits de compra de la població osonenca, incloent, també, les ciutats frontereres més importants: Moia, Ripoll, Aiguafreda, el Figaró, St. Hilari i Arbúcies. En l' analisi es van tenir en compte els productes alimentaris d'una banda (detallant productes elaborats, carn, peix i fruita), i els productes de compra periódica o esporadica de l'altra (textil i cal<¡:at/altres). En el cas deis productes alimentaris s'analitzaven les preferencies deis consumidors quant a establiments, freqüencies de compra..., i es comentaven els motius de les diferents eleccions. Per a tots els productes s'analitzaven els fluxos de mobilitat comarcal entre les diferents arees geografiques de la comarca (incloent, també, les ciutats frontereres), i la importancia de la ciutat de Vic.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isocates
dc.publisherFacultat de Ciències Jurídiques i Econòmiqueses
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEconomiaes
dc.subject.otherComerçes
dc.titleModel d'atractivitat comercial de Vic : Els hàbits de compra a Osonaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir