Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física
dc.contributor.authorTaberner Canadell, Isaac
dc.date.accessioned2022-07-18T11:56:18Z
dc.date.available2022-07-18T11:56:18Z
dc.date.created2022-06-28
dc.date.issued2022-06-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7120
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Ciències de l'Esport i del Moviment Humàes
dc.description"Tesi per compendi d'articles"
dc.description.abstractEls esdeveniments esportius locals (EEL) s’han convertit en eines de promoció turística i de projecció d’imatge de destinació (ID) dels territoris que els acullen. Aquesta investigació pretén identificar quins són els elements de la destinació i de l’esdeveniment que més influeixen en la satisfacció dels participants d’EEL a la comarca d’Osona i explorar la capacitat de creació d’ID dels participants i organitzadors d’EEL a través de les fotografies que comparteixen a Instagram. Els resultats obtinguts ressalten els elements tant de l’esdeveniment com de la destinació que més influeixen la satisfacció del participants. I també revelen el paper rellevant de la presència o no d’acompanyants de l’esportista en els atributs de destinació que afecten la satisfacció de l’esportista. D’altra banda, expliciten que les fotografies relacionades amb els EEL reprodueixen diversos atributs de la destinació i, conseqüentment, son font de creació d’ID.es
dc.description.abstractSmall-scale sport events (SSSE) have become an important asset for attracting tourists and for creating destination image (DI) of the territories hosting them. This research aims to identify the event elements and destination attributes that most influence participants satisfaction in Osona region SSSE and to explore the DI creation capacity of SSSE participants and organizers through the pictures they share on Instagram. The results reveal the event elements and the destination attributes that most influence participants’ satisfaction. They also highlight relevant role of the presence or not of the participant's companions in the destination attributes that affect their satisfaction. Furthermore, they show that pictures related to SSSE can reproduce various attributes of the destination and, consequently, are a source of DI creation.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent115 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.caes
dc.subject.otherSatisfaccióes
dc.subject.otherEsdeveniments esportius localses
dc.subject.otherTurisme esportiues
dc.subject.otherImatge de destinacióes
dc.subject.otherInstagrames
dc.titleEsdeveniments esportius locals, satisfacció dels participants i imatge de destinació. El cas de la comarca d'Osonaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorJuncà i Pujol, Albert
dc.contributor.directorLarson, Brian V.


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir