Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Pedagogia
dc.contributor.authorBassaganya Rico, Clàudia
dc.date.accessioned2022-12-19T11:27:31Z
dc.date.available2022-12-19T11:27:31Z
dc.date.created2022-10-21
dc.date.issued2022-10-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7144
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Innovació i Intervenció Educativeses
dc.description.abstractLa tesi té per objectiu general dissenyar una proposta de model d’institucionalització de l'Aprenentatge Servei a la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Per fer-ho, la recerca recull la veu de tots els agents imprescindibles de l’Aprenentatge Servei: L’estudiantat, el professorat, les entitats i centres educatius, la institució i la veu de persones expertes. Per dissenyar el recull de les veus i crear els instruments de recollida de dades, el marc conceptual es trena a partir de tres dinamismes: la Responsabilitat Social de la Universitat, el concepte d’Aprenentatge Servei i la institucionalització de l’Aprenentatge Servei a la Universitat. Les aportacions de la recerca són: un Pla d’Acció Estratègic per desenvolupar el procés d’institucionalització a la UVIC-UCC i un Pla Formatiu. La recerca parteix d’un enfocament sociocrític situant el mètode de l’estudi de cas i el mètode de recerca participativa i col·laborativa com l’accent d’aquesta investigació.es
dc.description.abstractThe thesis general aim is to design a proposal for a Service-Learning institutionalization model at University of Vic – Central University of Catalonia. To do this, the research collects the voice of all the Service-Learning essential agents: the students, the teachers, the institutions and the educational centres, the organisation and the skilled person voice. To design the collected voices and to create data collection instruments, the conceptual framework is woven from three dynamisms: the Social Responsibility of the University, the Service-Learning concept and the Service-Learning institutionalization at the University. The study contributes to a Strategic Action Plan to develop the institutionalization process in UVIC-UCC and a Training Programme. The research arises from a socio-critical approach that places the case study method and the participatory and collaborative research method as the focus of this study. Keywords: Service-Learning, Social Responsibility of the University, institutionalization model, UVIC-UCC.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent381 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyacat
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAprenentatge Serveies
dc.subject.otherUniversitats -- Responsabilitat sociales
dc.subject.otherModel d’institucionalitzacióes
dc.subject.otherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.titleUn model d'institucionalització de l'Aprenentatge Servei a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunyaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorCarrillo, Isabel
dc.contributor.directorSoler i Mata, Joan


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint