Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorBrunet Portet, Berta
dc.date.accessioned2023-01-12T14:30:47Z
dc.date.available2023-01-12T14:30:47Z
dc.date.created2021-05-11
dc.date.issued2021-05-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7164
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.descriptionPremi Sebastià Àlvarez al millor Treball de Final de Grau de la UVic en l'àmbit educatiu
dc.description.abstractLa present recerca aborda el procés d’inclusió a l’aula a través de l’aprenentatge cooperatiu. L'estudi segueix un paradigma d’investigació interpretatiu des d’una aproximació qualitativa. Per a la realització de la recerca, s’ha portat a terme un estudi de cas en un centre educatiu. Els resultats mostren que l’aprenentatge cooperatiu beneficia el procés d’inclusió de l’alumnat. Com a conclusió, destacar que és necessari que es compleixin determinades característiques perquè l’aprenentatge cooperatiu impulsi la inclusió de l’alumnat que troba més barreres per a la participació i l’aprenentatge. Per això, s’han dissenyat propostes de millora per a que es donin les condicions òptimes pel procés d’ensenyament i aprenentatge.es
dc.description.abstractThe research aproaches the inclusion process in classroom through cooperative learning. The study follows an interpretative paradigm based on a qualitative aproximation. To perform the investigation a case study has been analyzed. The results reflect how cooperative learning improves the process of student inclusion. In conclusion, it is necessary that some characteristics has been completed to promote inclusion of students who find more barriers to participation and learning. For this reason, proposals for improvement have been designed to provide optimal conditions for cooperative learning.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent127 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherAprenentatge -- Treball en equipes
dc.subject.otherEnsenyamentes
dc.titleLa inclusió a través de l'aprenentatge cooperatiues
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint