dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Seller Guijarro, Judith | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T14:53:43Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T14:53:43Z | |
dc.date.created | 2022-05 | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7282 | |
dc.description | Curs 2021-2022 | es |
dc.description.abstract | Com a educadores socials és probable que estiguem en contacte amb adolescents i lamentablement, l’assetjament escolar continua estant molt present avui en dia, per aquest motiu és important destacar el nostre paper.
L’objectiu d’aquest estudi és conèixer la percepció que té de l’assetjament la comunitat educativa d’un centre d’educació secundària, per tal de conèixer la realitat d’aquest fenomen en el seu entorn.
Es conclou que l’assetjament es percep com una problemàtica greu i present, que afecta a tota la comunitat educativa, destacant el fet que aquest busca passar desapercebut per les persones adultes. Tota la comunitat educativa conforma un gran factor de risc o protecció en funció de les seves pràctiques, sent un factor clau en la detecció, prevenció i actuació per anar en contra de l’assetjament, es veu necessària una formació més pràctica. | es |
dc.description.abstract | As social educators we are likely to be in contact with teenagers and unfortunately, bullying is still present today, therefore it is important to highlight our role.
The aim of this study is to know the perception of bullying of the educational community of a secondary school, in its environment.
It is concluded that bullying is perceived as a serious and present problem, which affects the entire educational community, highlighting the fact that it seeks to go unnoticed by adults. The whole educational community is a big risk factor or protection depending on their practices, being a key factor in the detection, prevention, and action to go against harassment, more practical formation is needed. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 242 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Assetjament escolar -- Educació secundària | es |
dc.subject.other | Comunitats d'aprenentatge | es |
dc.subject.other | Ensenyament secundari | es |
dc.title | La percepció de l’assetjament De la comunitat educativa de l’INS Miquel Martí i Pol | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |