Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorArtigas i Roura, Roger
dc.date.accessioned2023-02-20T18:27:23Z
dc.date.available2023-02-20T18:27:23Z
dc.date.created2022
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7285
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractEl que es pretén amb aquesta investigació, és reflexionar sobre l’eficàcia del Hip Hop com a eina pedagògica i reflexionar sobre pedagogies menys usuals com són els tallers de rap i graffiti basant-nos amb la seva funcionalitat. Però aquesta investigació no és només és una recopilació d’informació teòrica sobre el Hip Hop, sinó que s’ha volgut anar més enllà, tot realitzant una pràctica d’uns tallers de Rap i de Graffiti.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent82 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherRap (Música)es
dc.subject.otherPedagogiaes
dc.subject.otherTallerses
dc.titleEl Hip Hop com a eina pedagògicaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir