Mostra el registre parcial de l'element
Mirades diverses entorn a la mediació escolar
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Corral Bielsa, Yolanda | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T18:51:37Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T18:51:37Z | |
dc.date.created | 2022-05-09 | |
dc.date.issued | 2022-05-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7286 | |
dc.description | Curs 2021-2022 | es |
dc.description.abstract | El treball que s’exposa a continuació sorgeix de l’experiència acadèmica i professional d’una estudiant del grau d’Educació Social i se centra en la resolució de conflictes i la mediació a l’Institut de Sils. El treball pretén conèixer les mirades de les diferents persones que formen part del centre educatiu envers els conflictes i la mediació com a eina de resolució. La informació ha estat recollida a través d’una taula de discussió amb l’equip educatiu del centre i el buidatge d’un qüestionari que es va passar a l’Equip Educatiu del centre, als alumnes del grup d’Aprenentatge i Servei, als alumnes de 3r d’ESO i a l’Associació de Famílies d’Alumnes. Aquests materials, a part de ser una eina de recollida de dades, també han servit per visibilitzar la cultura de la mediació. Aquesta recerca, doncs, vol ser també un mitjà de sensibilització que ens permeti donar a conèixer estratègies de resolució pacífiques per fer possible la construcció d’una estructura social més humana. | es |
dc.description.abstract | The following work is based on the academic and professional experience of a student in the Social Education degree and focuses on conflict resolution and mediation at Sils high school. The work aims to know the views of different people who are part of the school towards conflicts and mediation as a tool for resolution. The information has been collected through a discussion group with the school’s educational team and a questionnaire filled in by the school’s Educational Team, the students of the Learning and Service group, the 3rd of ESO students and the Students Families Association. These results, apart from being a data collection tool, have also made visible the culture of mediation. This research, therefore, also pretends to be a mean of raising awareness to give us peaceful resolution strategies to make possible the construction of a more humane social structure. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 91 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Resolució de conflictes | es |
dc.subject.other | Mediació escolar -- Educació secundària | es |
dc.subject.other | Aprenentatge Servei | es |
dc.title | Mirades diverses entorn a la mediació escolar | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Educació Social [110]