Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Comunicació
dc.contributor.authorJonàs Cortés, Josep
dc.date.accessioned2023-06-05T06:55:42Z
dc.date.available2023-06-05T06:55:42Z
dc.date.created2023-05-26
dc.date.issued2023-05-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7479
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Traducció, Gènere i Estudis Culturalsca
dc.descriptionPrograma Doctorat Industrial (acord entre UVIC-UCC i Fira de Barcelona)ca
dc.description.abstractAquesta investigació, que versa sobre la importància de les fires comercials en la construcció de marques de ciutat (de San Eugenio, 2011), neix d’un interès personal i professional que ha acabat vehiculant-se per mitjà d’un conveni entre la UVic-UCC i Fira Barcelona i compta amb el suport del Pla de Doctorats Industrials (AGAUR 2018 DI 98) del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya. És per això que aquest treball d’investigació es centra en la relació existent entre les fires comercials que se celebren a Barcelona i la marca de la ciutat. Així dons, aquesta tesi pretén aportar informació i unes conclusions rellevants vers la relació entre Fira Barcelona, i altres organitzadors d’esdeveniments firals, i la marca Barcelona, en base a l’aplicació d’una metodologia estructurada a partir de l’estudi de cas (Thompson, 2022). És a dir, pretén comprendre si l’activitat firals de la ciutat incideix en els objectius de city branding i de posicionament de la imatge de la ciutat . Al mateix temps, aquest estudi aportarà informació vers el model de relació que hi ha entre els actors per tal d’assegurar l’impacte positiu que els esdeveniments han de generar a la marca de la ciutat. Així doncs, l’interès principal en realitzar aquest treball d’investigació es centra en la seva aplicabilitat directa en el meu àmbit professional, on estic desenvolupant la meva activitat.ca
dc.description.abstractEste trabajo de investigación demuestra que la celebración de las ferias comerciales influye en el posicionamiento de la marca de la ciudad y al desarrollo de su territorio, gracias a la colaboración pública y privada, a la participación de los stakeholders, a la creación de grupos de trabajo específicos y el liderazgo de los responsables de la ciudad. En este caso concreto, se constata esta sinergia entre Fira Barcelona y la ciudad de Barcelona; gracias a la celebración de grandes salones internacionales.es
dc.description.abstractThis research work demonstrates that trade fairs influence the positioning of the city's brand and the development of its territory, thanks to public and private collaboration, the participation of stakeholders, the creation of specific working groups and the leadership of the city's decision-makers. In this specific case, this synergy between Fira Barcelona and the city of Barcelona can be seen, thanks to the holding of major international trade fairs.en
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent294 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherImatge de marcaes
dc.subject.otherFira Barcelonaes
dc.subject.otherFires comercialsca
dc.subject.otherPlace brandingen
dc.subject.otherCity brandingen
dc.subject.otherBarcelonaca
dc.titleLa Contribució de les Fires Comercials a la Marca Ciutat: el cas de Fira Barcelonaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorSan Eugenio Vela, Jordi de
dc.contributor.directorGinesta Portet, Xavier


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint