Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Grup de Recerca en Construcció de Coneixement
dc.contributor.authorRammou, Chadia
dc.contributor.authorAmat i Vinyoles, Arnau
dc.date.accessioned2023-10-18T13:20:18Z
dc.date.available2023-10-18T13:20:18Z
dc.date.created2022
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-84-127729-4-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7530
dc.description.abstractEl material Bioblitz: inventariem la diversitat del pati de l’escola forma part del projecte Patis Biodivers, liderat des del Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología, i amb la participació de l’Ajuntament de Vic i les escoles membres de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Vic (XESVic). El projecte Patis Biodivers s’ha desenvolupat al llarg del curs 2021-22 amb els centres educatius que formen la XESVic. Al llarg d’aquest curs i en el marc del seminari de formació de la xarxa, es va treballar aquesta proposta amb el professorat representant dels diferents centres, amb l’objectiu de crear una proposta que permetés investigar la biodiversitat del pati a les nenes i els nens des de l’etapa d’educació infantil fins a la de secundària. D’aquesta manera, aquest material és fruit de la discussió i les aportacions de totes les persones participants en aquest seminari. El material consta de tres variants, cada una dedicada a una de les etapes de l’escola: educació infantil, educació primària i educació secundària. L’objectiu d’aquest material és que, independentment de l’etapa educativa, el professorat pugui ajudar les nenes i els nens a inventariar la biodiversitat que tenen al pati i que aquestes dades puguin ser utilitzades, si és necessari, com a dades amb finalitat científica. A banda d’aquest material, el projecte Patis Biodivers també consta de la proposta Investiguem la Biodiversitat del pati pensades per a nenes i nens de primària i secundària, amb l’objectiu de promoure processos d’investigació autèntica, i d’unes guies d’identificació amb la fauna i la flora més comuna del pati.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent10 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.caes
dc.subject.otherBiodiversitates
dc.subject.otherCiències naturals -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEnsenyament preescolares
dc.titleBioblitz. Inventariem la biodiversitat del pati de l'escola: Educació Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint