dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Grup de Recerca en Construcció de Coneixement | |
dc.contributor.author | Rammou, Chadia | |
dc.contributor.author | Amat i Vinyoles, Arnau | |
dc.date.accessioned | 2023-10-18T13:20:18Z | |
dc.date.available | 2023-10-18T13:20:18Z | |
dc.date.created | 2022 | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-127729-4-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7530 | |
dc.description.abstract | El material Bioblitz: inventariem la diversitat del pati de l’escola forma part
del projecte Patis Biodivers, liderat des del Grup de Recerca en Construcció
de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de
Catalunya amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia
y la Tecnología, i amb la participació de l’Ajuntament de Vic i les escoles
membres de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Vic (XESVic).
El projecte Patis Biodivers s’ha desenvolupat al llarg del curs 2021-22 amb els
centres educatius que formen la XESVic. Al llarg d’aquest curs i en el marc
del seminari de formació de la xarxa, es va treballar aquesta proposta amb
el professorat representant dels diferents centres, amb l’objectiu de crear
una proposta que permetés investigar la biodiversitat del pati a les nenes i
els nens des de l’etapa d’educació infantil fins a la de secundària. D’aquesta
manera, aquest material és fruit de la discussió i les aportacions de totes les
persones participants en aquest seminari.
El material consta de tres variants, cada una dedicada a una de les etapes
de l’escola: educació infantil, educació primària i educació secundària.
L’objectiu d’aquest material és que, independentment de l’etapa educativa, el
professorat pugui ajudar les nenes i els nens a inventariar la biodiversitat que
tenen al pati i que aquestes dades puguin ser utilitzades, si és necessari, com
a dades amb finalitat científica.
A banda d’aquest material, el projecte Patis Biodivers també consta de la
proposta Investiguem la Biodiversitat del pati pensades per a nenes i nens de
primària i secundària, amb l’objectiu de promoure processos d’investigació
autèntica, i d’unes guies d’identificació amb la fauna i la flora més comuna
del pati. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 10 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Biodiversitat | es |
dc.subject.other | Ciències naturals -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Ensenyament preescolar | es |
dc.title | Bioblitz. Inventariem la biodiversitat del pati de l'escola: Educació Infantil | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/publishedVersion | es |