Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa
dc.contributor.authorTuneu Puig, Adrià
dc.date.accessioned2024-02-20T14:53:55Z
dc.date.available2024-02-20T14:53:55Z
dc.date.created2024-02-07
dc.date.issued2024-02-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7815
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Dret, Economia i Empresaes
dc.description.abstractAquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.es
dc.description.abstractEsta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.es
dc.description.abstractThis doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent265 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.caes
dc.subject.otherComerç electrònices
dc.subject.otherSupermercatses
dc.subject.otherCOVID-19 (Malaltia)es
dc.subject.otherAliments -- Indústria i comerçes
dc.subject.otherAliments -- Compraes
dc.subject.otherAlimentacióes
dc.titleAnàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunyaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorArimany Serrat, Núria
dc.contributor.directorTarrats Pons, Elisenda


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir