Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física
dc.contributor.authorBerenguer Carrera, Núria
dc.date.accessioned2024-03-05T18:59:31Z
dc.date.available2024-03-05T18:59:31Z
dc.date.created2024-02-14
dc.date.issued2024-02-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7828
dc.descriptionInnovació i Intervenció Educativeses
dc.description.abstractL’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.es
dc.description.abstractThe aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent300 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAprenentatge cooperatiues
dc.subject.otherCohesió de grupes
dc.subject.otherEducació físicaes
dc.titleAnàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació físicaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.contributor.directorArumí Prat, Joan
dc.contributor.directorRamírez, Eduard (Ramírez Banzo)
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint