Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributorUniversitat de València
dc.contributor.authorAlcahuz Griñán, Montserrat
dc.contributor.authorMontoliu Félix, Carmina
dc.contributor.authorVallés Martí, Soraya
dc.date.accessioned2024-03-06T10:45:24Z
dc.date.available2024-03-06T10:45:24Z
dc.date.created2024-03-06
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-84-09-57121-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7833
dc.description.abstractEn ciències de la salut s’ha fet referència a l’home idoni sense tenir en compte els paràmetres en la dona. Això ha fet que la salut de les dones es trobe en una situació desigual. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de Podologia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta que permet incloure, de manera transversal, la perspectiva de gènere en la docència universitària de Podologia. Açò permetrà assolir una mirada crítica i analítica en la comprensió de la salut i en els processos de malaltia que viuen dones i homes.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent47 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherXarxa Vives d’Universitatses
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.caes
dc.subject.otherPodologiaes
dc.subject.otherIgualtat entre els sexeses
dc.subject.otherDocènciaes
dc.subject.otherRecercaes
dc.titlePodologia: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènerees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint