Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributorUniversitat de Lleida
dc.contributor.authorOztürk Okumus, Ozgür Gunes
dc.contributor.authorLladonosa Latorre, Mariona
dc.date.accessioned2024-03-06T10:57:38Z
dc.date.available2024-03-06T10:57:38Z
dc.date.created2024-03-06
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-84-09-57122-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7836
dc.description.abstractEn l’àmbit del Treball Social i la seva vocació per a vetllar per la justícia social i per “l’ajustament dinàmic entre autonomia funcional i la integració relacional” (Fantova, 2014) de les persones, la comprensió de les desigualtats és fonamental. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de Treball Social ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta que permeten transversalitzar la perspectiva de gènere en la docència i impulsar idees transformadores en aquest àmbit.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent80 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherXarxa Vives d'Universitatses
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.caes
dc.subject.otherTreball sociales
dc.subject.otherIgualtat entre els sexeses
dc.subject.otherDocènciaes
dc.subject.otherRecercaes
dc.titleTreball Social: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènerees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint