Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorOliver Mestres, Pep
dc.date.accessioned2024-05-30T12:24:33Z
dc.date.available2024-05-30T12:24:33Z
dc.date.created2023-04-19
dc.date.issued2023-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7932
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractLa interdisciplinarietat és una estratègia pedagògica que implica la interacció de diferents disciplines, en diàleg i col·laboració per aconseguir un nou coneixement. Aquesta pren una gran rellevància educativa els últims trenta anys a causa de la impossibilitat de donar respostes a problemes del món per es molt especialitzades disciplines i a la manca de motivació per part de l'alumnat. Aquest estudi consta de la investigació per saber quina és la percepció del professorat de l'institut Institución Educativa Eduardo Santos de Medellín envers la interdisciplinarietat i quin rol assumeix l'educació física en ella. S'ha entrevistat a quatre docents del centre i s'ha fet una anàlisi del contingut. S'ha observat que coincideixen amb gran part les fonts consultades en els conceptes i fenòmens que condicionen l'òptima aplicació d'aquesta metodologia i en què per aplicar aquesta metodologia cal, com a docent, saber sobreposar-se a les barreres que sorgeixen. Paraules clau: Interdisciplinarietat, educació, percepció docent, educació física.es
dc.description.abstractInterdisciplinarity is a pedagogical strategy that involves the interaction of different disciplines, in dialogue and collaboration, to achieve new knowledge. It has gained significant educational relevance in the last thirty years due to the inability of specialized disciplines to provide answers to real-world problems and the lack of student motivation. This study aims to investigate the perception of the teaching staff at the Eduardo Santos Educational Institution in Medellín regarding interdisciplinarity and the role of physical education within it. Four teachers from the institution were interviewed, and a content analysis was conducted. It was observed that there is a significant overlap between the consulted sources regarding the concepts and phenomena that influence the optimal implementation of this methodology, and it is emphasized that as educators, one must overcome the barriers that arise in order to effectively apply this methodology. Keywords: Interdisciplinarity, education, teacher perception, physical education.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent82 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació físicaes
dc.subject.otherInterdisciplinarietat en l'ensenyamentes
dc.subject.otherProfessorses
dc.titlePercepció dels docents de secundària de Colòmbia envers la interdisciplinarietat i el rol de l’educació física en aquestaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix