RoboRising
Other authors
Publication date
2023-06Abstract
Títol: RoboRising
Autors: Blai Calero Soler i Ricard Gutierrez Tubau.
Co-Tutors: Carles Bosch Geli i Jose Díaz Iriberri.
Data: Juny de 2023.
Paraules clau: videojoc, unreal engine, shooter, programació, game design.
En aquesta memòria de treball de fi de grau presentem el desenvolupament del projecte RoboRising. Un videojoc shooter 3D en primera persona per a ordinador, fet amb Unreal Engine 5. El joc tracta d’un robot en un futur no tan llunyà, que haurà de derrotar els seus opressors humans per alliberar les màquines de l’esclavitud.
El jugador prendrà control d’un robot des de la seva perspectiva i haurà de lluitar amb diferents armes de foc futuristes contra els vigilants corporatius d’una fàbrica. A mesura que avança es trobarà amb enemics més forts i perillosos. Trobarà que la fàbrica té molts perills, com zones amb piscines d’àcid, plataformes que es mouen o puzles a superar. Finalment, el jugador haurà de confrontar l’enemic final de la fàbrica, un combatent excepcional, per poder trobar la llibertat.
Per completar aquest projecte, vàrem fer ús d’elements de les metodologies agile, dividint les tasques en sprints de dues setmanes, per tal d’arribar a temps als terminis, i poder assolir els objectius. El desenvolupament s’ha basat en un treball de planificació prèvia realitzat amb un diagrama de Gantt.
En aquesta memòria, hem inclòs tota la documentació elaborada durant el treball, i la descripció del desenvolupament i resultats amb les imatges corresponents.
Estem molt satisfets amb el resultat del projecte RoboRising. Hem pogut crear una experiència completa de videojoc shooter i hem tingut l’oportunitat de millorar molt els nostres coneixements sobre la creació de videojocs, en concret, l’ús d’Unreal Engine 5, el motor de joc que s’està convertint en referent a la indústria.
Title: RoboRising
Authors: Blai Calero Soler & Ricard Gutierrez Tubau.
Supervisors: Carles Bosch Geli & Jose Díaz Iriberri.
Date: June 2023.
Keywords: videogame, unreal engine, shooter, programming, game design.
In this final degree project report, we present the development of RoboRising. It is a 3D first-person shooter computer video game, created with Unreal Engine 5. The game is set in a not-so-distant future, where a robot must defeat its human overlords to free the machines from slavery.
The player will take control of a robot and from its perspective, will have to fight against corporate guards in a factory using various futuristic firearms. As the game progresses, the player will encounter stronger and more dangerous enemies. The factory presents many hazards, such as acid pools, moving platforms, and puzzles to overcome. Finally, the player will have to confront the final enemy of the factory, an exceptional combatant, in order to gain freedom.
To complete this project, we used elements from agile methodologies, dividing tasks into sprints of two weeks, to meet deadlines and achieve our goals. The development process was organized based on prior planification work done using a Gantt chart.
In this report, we have included all the documentation produced during the project, as well as a description of the development process and results, accompanied by corresponding images.
We are very satisfied with the outcome of RoboRising. We have been able to create a complete shooter video game experience and have had the opportunity to greatly improve our knowledge of game development, particularly in the use of Unreal Engine 5, which is becoming a benchmark in the industry.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Videojocs -- Disseny
Pages
69 p.
Note
Curs 2022-2023
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca