Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorGarcia Santamaria, Roc
dc.date.accessioned2024-06-24T14:41:30Z
dc.date.available2024-06-24T14:41:30Z
dc.date.created2023-05-30
dc.date.issued2023-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8039
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractAquest treball de recerca pretén investigar els touchpoints més importants en el customer journey en centres d’entrenament personal. El centre d’entrenament personal ha d’obtenir el màxim control possible dels seus serveis i això implica conèixer tots els elements que conformen els punts de contacte en els centres fitness. En aquest treball mostrem quins són els punts de contacte més rellevants i que s’han de tenir en compte durant el customer journey o també anomenat viatge del client en centres d’entrenament personal. L’estudi s’ha realitzat a través d’una metodologia mixta. Un total de setanta usuaris van participar en la recerca com a mostra d’estudi , tots ells havien realitzat mínim un entrenament personal. L’ànalisi estadística mostra que els tres punts de contacte amb més importància en centres d’entrenament personal són ; l’explicació dels exercicis , la personalització dels exercicis i la comunicació amb l’entrenador . Si ens centrem en els elements que componen tots els punts de contacte de la recerca els tres més importants han sigut client-treballador , interacció amb el producte i el procés de l’entrenament personal. Paraules claus: Punts de contacte , customer journey , centres d’entrenament personal.es
dc.description.abstractThis research work aims to investigate the most important touchpoints in customer journey in personal training centers. The personal training center must obtain as much control as possible from its services and this involves knowing all the elements that make up the touchpoints in the fitness centers. In this work , we show which touchpoints are the most relevant and which must be taken into account during customer journeys in personal training centers. The study has been conducted through a mixed methodology. Seventy users participated in the research as a study sample , all of whom had performed minimal personal training. Statistical analysis shows that the three most important touchpoints in personal training centers are ; explanation of exercises , customizations of exercises and communication with the trainer. If we focus on the elements that make up all the research touchpoints , the three most important have been client - worker , product interaction and the personal training process. Keywords : Touchpoints , customer journey , personal training center.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent55 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCentres de condicionament físices
dc.subject.otherRelacions amb els clientses
dc.titleLa importància dels touchpoints en el customer journey en centres d'entrenament personales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint