Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorAguilà Sangrà, Núria
dc.date.accessioned2025-01-07T08:43:03Z
dc.date.available2025-01-07T08:43:03Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8321
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description12è Premi Sebastià Álvarez i Arenas d'Educació al Millor Treball de Fi de Grau. Accèssit
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest estudi és identificar la influència de l’autoconcepte i les estratègies d’aprenentatge sobre el rendiment acadèmic d’estudiants universitaris. La mostra consisteix en 50 subjectes que estan cursant tercer i quart grau de diferents carreres universitàries. Per avaluar les diferents variables objecte d’estudi s’han emprat dos qüestionaris diferents, el qüestionari AF-5 referent a l’autoconcepte i el qüestionari CEVEAPEU referent a les estratègies d’aprenentatge. Per analitzar la relació entre les variables, s’ha portat a terme una anàlisi estadística per mitjà de la plataforma IBM-SPSS. Els resultats indiquen que existeix una relació positiva entre l’autoconcepte, les estratègies d’aprenentatge i el rendiment acadèmic, destacant relacions significatives entre l’autoconcepte i les estratègies d’aprenentatge, així com les estratègies d’aprenentatge i el rendiment acadèmic dels estudiants.es
dc.description.abstractThe objective of this study is to identify the influence of self-concept and learning strategies on the academic performance of university students. The sample consists of 50 subjects who are in the third and fourth grades of different university courses. Two different questionnaires were used to evaluate the different variables under study, the AF-5 questionnaire referring to self-concept and the CEVEAPEU questionnaire referring to learning strategies. To analyze the relationship between the variables, a statistical analysis was carried out using the IBM-SPSS platform. The results indicate that there is a positive relationship between self-concept, learning strategies and academic performance, highlighting significant relationships between self-concept and learning strategies, as well as learning strategies and students' academic performance.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent154 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAutoaprenentatgees
dc.subject.otherRendiment acadèmices
dc.subject.otherEstratègies d'aprenentatgees
dc.titleInfluència de l'autoconcepte i les estratègies d'aprenentatge sobre el rendiment acadèmic d'estudiants universitarises
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint