dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Aguilà Sangrà, Núria | |
dc.date.accessioned | 2025-01-07T08:43:03Z | |
dc.date.available | 2025-01-07T08:43:03Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8321 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description | 12è Premi Sebastià Álvarez i Arenas d'Educació al Millor Treball de Fi de Grau. Accèssit | |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest estudi és identificar la influència de l’autoconcepte i les
estratègies d’aprenentatge sobre el rendiment acadèmic d’estudiants universitaris.
La mostra consisteix en 50 subjectes que estan cursant tercer i quart grau de
diferents carreres universitàries. Per avaluar les diferents variables objecte d’estudi
s’han emprat dos qüestionaris diferents, el qüestionari AF-5 referent a
l’autoconcepte i el qüestionari CEVEAPEU referent a les estratègies d’aprenentatge.
Per analitzar la relació entre les variables, s’ha portat a terme una anàlisi estadística
per mitjà de la plataforma IBM-SPSS. Els resultats indiquen que existeix una relació
positiva entre l’autoconcepte, les estratègies d’aprenentatge i el rendiment
acadèmic, destacant relacions significatives entre l’autoconcepte i les estratègies
d’aprenentatge, així com les estratègies d’aprenentatge i el rendiment acadèmic dels
estudiants. | es |
dc.description.abstract | The objective of this study is to identify the influence of self-concept and learning
strategies on the academic performance of university students. The sample consists
of 50 subjects who are in the third and fourth grades of different university courses.
Two different questionnaires were used to evaluate the different variables under
study, the AF-5 questionnaire referring to self-concept and the CEVEAPEU
questionnaire referring to learning strategies. To analyze the relationship between
the variables, a statistical analysis was carried out using the IBM-SPSS platform.
The results indicate that there is a positive relationship between self-concept,
learning strategies and academic performance, highlighting significant relationships
between self-concept and learning strategies, as well as learning strategies and
students' academic performance. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 154 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Autoaprenentatge | es |
dc.subject.other | Rendiment acadèmic | es |
dc.subject.other | Estratègies d'aprenentatge | es |
dc.title | Influència de l'autoconcepte i les estratègies d'aprenentatge sobre el rendiment acadèmic d'estudiants universitaris | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |