dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | González Espinosa, Regina | |
dc.date.accessioned | 2025-01-07T11:03:42Z | |
dc.date.available | 2025-01-07T11:03:42Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8324 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | Aquesta invesJgació té com a objecJu principal examinar, des d’una perspecJva
construcJvista, la uJlitat del ChatGPT com a eina psicoeducaJva per a la revisió de textos
en el context de la composició escrita. Es consideren els diversos Jpus de revisions i
estratègies que els alumnes uJlitzen tant de forma autònoma com amb la
retroalimentació del ChatGPT. A més, s'analitza si aquesta retroalimentació influeix en la
qualitat dels textos dels alumnes i en les seves estratègies en el procés de revisió, així
com en la manera en què aquesta qualitat varia en funció de l'ús o no d'aquesta eina
d’intel·ligència arJficial. Per recollir dades, s'ha realitzat una invesJgació experimental
unifactorial mulJvariat amb grups. Es preveuen millores tant qualitaJves com
estratègiques en el procés de revisió dels alumnes, especialment en aquells que uJlitzen
la retroalimentació del ChatGPT. | es |
dc.description.abstract | This research aims to examine, from a construcJvist perspecJve, the uJlity of ChatGPT
as a psychoeducaJonal tool for text revision in the context of wriZen composiJon. It
considers various types of revisions and strategies that students use both autonomously
and with ChatGPT feedback. AddiJonally, it analyzes whether this feedback influences
the quality of students’ texts and their revision strategies, as well as how this quality
varies depending on the use or non-use of this arJficial intelligence tool. To collect data,
a mulJvariate experimental unifactorial research with groups has been conducted. Both
qualitaJve and strategic improvements are expected in students’ revision process,
especially those uJlizing ChatGPT feedback. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 59 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Intel·ligència artificial | es |
dc.subject.other | Estratègies d'aprenentatge | es |
dc.subject.other | Redacció (Literatura) | es |
dc.title | El “ChatGPT” com a eina psicoeduca7va de retroalimentació en el procés de revisió de la composició escrita en alumnes d’ESO | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |