Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorGonzález Espinosa, Regina
dc.date.accessioned2025-01-07T11:03:42Z
dc.date.available2025-01-07T11:03:42Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8324
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquesta invesJgació té com a objecJu principal examinar, des d’una perspecJva construcJvista, la uJlitat del ChatGPT com a eina psicoeducaJva per a la revisió de textos en el context de la composició escrita. Es consideren els diversos Jpus de revisions i estratègies que els alumnes uJlitzen tant de forma autònoma com amb la retroalimentació del ChatGPT. A més, s'analitza si aquesta retroalimentació influeix en la qualitat dels textos dels alumnes i en les seves estratègies en el procés de revisió, així com en la manera en què aquesta qualitat varia en funció de l'ús o no d'aquesta eina d’intel·ligència arJficial. Per recollir dades, s'ha realitzat una invesJgació experimental unifactorial mulJvariat amb grups. Es preveuen millores tant qualitaJves com estratègiques en el procés de revisió dels alumnes, especialment en aquells que uJlitzen la retroalimentació del ChatGPT.es
dc.description.abstractThis research aims to examine, from a construcJvist perspecJve, the uJlity of ChatGPT as a psychoeducaJonal tool for text revision in the context of wriZen composiJon. It considers various types of revisions and strategies that students use both autonomously and with ChatGPT feedback. AddiJonally, it analyzes whether this feedback influences the quality of students’ texts and their revision strategies, as well as how this quality varies depending on the use or non-use of this arJficial intelligence tool. To collect data, a mulJvariate experimental unifactorial research with groups has been conducted. Both qualitaJve and strategic improvements are expected in students’ revision process, especially those uJlizing ChatGPT feedback.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent59 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherIntel·ligència artificiales
dc.subject.otherEstratègies d'aprenentatgees
dc.subject.otherRedacció (Literatura)es
dc.titleEl “ChatGPT” com a eina psicoeduca7va de retroalimentació en el procés de revisió de la composició escrita en alumnes d’ESOes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint