Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorPuig Ardila, Joel
dc.date.accessioned2025-01-08T07:41:24Z
dc.date.available2025-01-08T07:41:24Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8331
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractLa indústria musical es troba en un panorama canviant on les noves tecnologies i la digitalització han suposat una reestructuració i un canvi de model de negoci d’aquesta. El negoci del disc està arribant a la seva fi i els artistes, grups musicals, professionals i discogràfiques s’han hagut de reinventar per buscar noves formes de comercialització de la música. En aquest context, en el present treball s’estudia i s’analitza l’ús i, conseqüentment, la influència de la comunicació i el màrqueting a l’hora de promocionar els productes musicals actualment. Amb l’extinció del negoci i model tradicional de la indústria musical, la comunicació digital ha passat a ser la via de promoció de la majoria d’artistes. A part, la intervenció de professionals de la comunicació per estudiar el context de cada artista o grup musical i desenvolupar les estratègies correctes en cada moment és cada dia més essencial i diferencial. Més concretament, el focus de la investigació en aquest projecte és estudiar diferents estratègies de comunicació d’artistes de música urbana en català. Amb entrevistes en profunditat a cinc perfils transcendentals en el panorama musical urbà català, l’estudi de les xarxes socials i l’anàlisi de la creació de marca o identitat d’un artista, s’ha demostrat la importància i influència que ha passat a tenir avui dia la comunicació i el màrqueting a l’hora de promocionar satisfactòriament la música que es llança al mercates
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent88 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherComunicacióes
dc.subject.otherMàrquetinges
dc.subject.otherCatalàes
dc.subject.otherMúsicaes
dc.titleLa importància de la comunicació i el màrqueting en l’èxit dels artistes musicals urbans en catalàes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint