Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorGuitart i Barral, Maria
dc.date.accessioned2025-01-17T08:36:25Z
dc.date.available2025-01-17T08:36:25Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8419
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEn aquest treball de Final de Grau en Periodisme a la Universitat de Vic parlaré sobre el paper de la comunicació en els processos d’incorporació de gent jove en les explotacions agropecuàries, dels canals de comunicació que ofereix la Generalitat de Catalunya per atraure aquest jovent, i també de la incorporació de la comunicació digital interactiva en l’explotació i comercialització de la producció agro-ramadera de l’alt Berguedà. En un context de crisi del sector agrari català i europeu, on el nombre d’explotacions disminueix constantment i l’edat dels titulars és cada vegada més elevada, és necessari i urgent per a la revitalització del camp, facilitar l’accés dels/les joves agricultores a les diferents opcions per poder continuar amb les explotacions familiars o no. La incorporació de les noves formes de comunicació entre els joves agricultors és fonamental per a l’èxit de moltes de les explotacions.es
dc.description.abstractEn este trabajo de Final de Grado en Periodismo en la Universidad de Vic hablaré sobre el papel de la comunicación en los procesos de incorporación de gente joven en las explotaciones agropecuarias, de los canales de comunicación que ofrece la Generalitat de Catalunya para atraer a esta juventud, y también de la incorporación de la comunicación digital interactiva en la explotación y comercialización de la producción agro-ganadera del Alt Berguedà. En un contexto de crisis del sector agrario catalán y europeo, donde el número de explotaciones disminuye constantemente y la edad de los titulares es cada vez mayor, es necesario y urgente para la revitalización del campo, facilitar el acceso de los/las jóvenes agricultores en las diferentes opciones para poder continuar con las explotaciones familiares o no. La incorporación de las nuevas formas de comunicación entre los jóvenes agricultores es fundamental para el éxito de muchas explotacioneses
dc.description.abstractIn this Final Degree in Journalism at the University of Vic I will talk about the role of communication in the processes of incorporation of young people in farms, the communication channels offered by the Generalitat de Catalunya to attract this youth, and the incorporation of interactive digital communication in the exploitation and marketing of agro-livestock production in the Alt Berguedà. In a context of crisis in the Catalan and European agricultural sector, where the number of farms is constantly decreasing and the age of the holders is increasing, it is necessary and urgent for the revitalization of the field, to facilitate the access of young farmers in the different options to be able to continue with family farms or not. The incorporation of new forms of communication among young farmers is essential for the success of many farmses
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent68 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPagesoses
dc.subject.otherJoveses
dc.titleLa comunicació i les joves incorporacions a explotacions agropecuàries.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint