Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorIglesias Berruezo, Ana Maria
dc.date.accessioned2025-01-27T11:20:21Z
dc.date.available2025-01-27T11:20:21Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8498
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest estudi aborda les concepcions que presenten els professionals educatius, sobre la inclusió educativa i com aquesta pot influir en els processos d'ensenyament i aprenentatge i, per tant, en les pràctiques educatives. La investigació segueix un paradigma interpretatiu, a partir d'una aproximació qualitativa, realitzant dos estudis de cas a dos centres educatius. Els resultats mostren variabilitat de concepcions entre els docents respecte a les diferències individuals. Predominen enfocaments innatistes a C1 i integradors a C2. S’identifica incoherència entre el discurs i la pràctica educativa. Concloent, és necessari minimitzar i eliminar les barreres i promoure facilitadors que afavoreixen els processos d’inclusió.es
dc.description.abstractThis study addresses the conceptions that educational professionals have, about educational inclusion and how this can influence teaching and learning processes and, therefore, educational practices. The research follows an interpretative paradigm, based on a qualitative approach, carrying out two case studies in two educational centers. The results show variability of conceptions among teachers with respect to individual differences. Innate approaches to C1 and integrators to C2 predominate. Incoherence is identified between discourse and educational practice. In conclusion, it is necessary to minimize and eliminate barriers and promote facilitators that favor inclusion processes.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent422 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherAprenentatgees
dc.titleConcepció de la inclusió escolares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint