Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSunyer Mingo, Carles
dc.date.accessioned2025-02-12T12:34:03Z
dc.date.available2025-02-12T12:34:03Z
dc.date.created2024-11
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8596
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest treball explora els beneficis de l'educació a l'aire lliure (Outdoor Education) a Noruega en el desenvolupament integral dels infants. Inspirat en l'experiència durant l’Erasmus a Noruega, s'analitza com aquesta metodologia, que integra l'aprenentatge en contacte directe amb la natura, afavoreix aspectes acadèmics, socials, emocionals i físics. A través d'una revisió teòrica i una entrevista a una mestra noruega, es detallen pràctiques, beneficis i reptes d’aquest model pedagògic. Els resultats evidencien que el Friluftsliv (vida a l’aire lliure) estimula habilitats cognitives, físiques, emocionals, socials, tot reforçant la consciència ambiental i el benestar general. El treball conclou amb reflexions sobre la possible adaptació d’aquest mètode a Catalunya.es
dc.description.abstractThis paper explores the benefits of outdoor education in Norway in the integral development of children. Inspired by the experience during Erasmus in Norway, it’s analyzed how this methodology, which integrates learning in direct contact with nature, favors academic, social, emotional and physical aspects. Through a theoretical review and an interview with a Norwegian teacher, practices, benefits and challenges of this pedagogical model are detailed. The results show that Friluftsliv (open-air life) stimulates cognitive, physical, emotional, social skills, reinforcing environmental awareness and general well-being. The paper concludes with reflections on the possible adaptation of this method in Catalonia.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent36 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherInfantses
dc.subject.otherEducacióes
dc.subject.otherNoruegaes
dc.titleOutdoor Education a Noruega: beneficis per al desenvolupament integral de l’alumnates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix