Mostra el registre parcial de l'element
Outdoor Education a Noruega: beneficis per al desenvolupament integral de l’alumnat
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Sunyer Mingo, Carles | |
dc.date.accessioned | 2025-02-12T12:34:03Z | |
dc.date.available | 2025-02-12T12:34:03Z | |
dc.date.created | 2024-11 | |
dc.date.issued | 2024-11-29 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8596 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | Aquest treball explora els beneficis de l'educació a l'aire lliure (Outdoor Education) a Noruega en el desenvolupament integral dels infants. Inspirat en l'experiència durant l’Erasmus a Noruega, s'analitza com aquesta metodologia, que integra l'aprenentatge en contacte directe amb la natura, afavoreix aspectes acadèmics, socials, emocionals i físics. A través d'una revisió teòrica i una entrevista a una mestra noruega, es detallen pràctiques, beneficis i reptes d’aquest model pedagògic. Els resultats evidencien que el Friluftsliv (vida a l’aire lliure) estimula habilitats cognitives, físiques, emocionals, socials, tot reforçant la consciència ambiental i el benestar general. El treball conclou amb reflexions sobre la possible adaptació d’aquest mètode a Catalunya. | es |
dc.description.abstract | This paper explores the benefits of outdoor education in Norway in the integral development of children. Inspired by the experience during Erasmus in Norway, it’s analyzed how this methodology, which integrates learning in direct contact with nature, favors academic, social, emotional and physical aspects. Through a theoretical review and an interview with a Norwegian teacher, practices, benefits and challenges of this pedagogical model are detailed. The results show that Friluftsliv (open-air life) stimulates cognitive, physical, emotional, social skills, reinforcing environmental awareness and general well-being. The paper concludes with reflections on the possible adaptation of this method in Catalonia. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 36 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Infants | es |
dc.subject.other | Educació | es |
dc.subject.other | Noruega | es |
dc.title | Outdoor Education a Noruega: beneficis per al desenvolupament integral de l’alumnat | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |