Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorPla, Gil
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física
dc.contributor.authorHerrero Ballart, Dídac
dc.date.accessioned2025-02-18T15:20:20Z
dc.date.available2025-02-18T15:20:20Z
dc.date.created2024-01-05
dc.date.issued2024-11-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8602
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Innovació i Intervenció educativeses
dc.description.abstractEl propòsit d’aquesta tesi és estudiar els canvis que un assessorament anual ha produït en dos clubs esportius i en nou dels seus entrenadors. També pretén valorar si l’assessorament és una estratègia formativa que promou el canvi i la transformació. Per a la realització d’aquest estudi, s’aprofundeix en les nocions de club esportiu, identitat de l’entrenador, entrenament esportiu i formació de l’entrenador. Aquesta investigació s’emmarca en el paradigma constructivista i interpretatiu, i utilitza una metodologia qualitativa, concretament a través d’un estudi de cas múltiple. La concepció educativa que sustenta l’assessorament es fonamenta en la perspectiva sociocultural de l’aprenentatge. Els instruments utilitzats per recollir les dades són entrevistes escrites, entrevistes verbals i grups de discussió. Els resultats d’aquest estudi mostren que els entrenadors han avançat cap a una concepció més holística i permeten observar que l’efecte d’un mateix assessorament impacta de manera diferent en cada club i en cada entrenador.es
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to study the changes that annual mentoring has brought about in two sports clubs and nine of their coaches. It also aims to assess whether the mentoring provided is a developmental strategy that promotes change and transformation. To conduct this study, the concepts of sports club, coach identity, sports training, and coach development are explored. This research is situated within the constructivist and interpretive paradigm and employs a qualitative methodology, specifically through a multiple case study. The educational framework underpinning the mentoring in this study is grounded in the sociocultural perspective of learning. The instruments comprising written interviews, verbal interviews, and discussion groups. The findings of this study demonstrate that mentoring has enabled coaches to progress towards a more holistic understanding and demonstrate that the impact of mentoring varies across clubs and coaches.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent236 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.caes
dc.subject.otherClubses
dc.subject.otherEntrenadors (Esport)es
dc.subject.otherEntrenament (Esport)es
dc.subject.otherFormacióes
dc.subject.otherParadigma interpretatiues
dc.subject.otherHolístices
dc.titleLa formació d'entrenadors a través d'un assessorament a clubs per a una concepció holística de l'esportista. Un estudi de cas múltiplees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorArumí Prat, Joan


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir