Corregim a mida. Sense por però amb senderi
Visualitza/Obre
Aquest document conté fitxers embargats indefinidament
Altres autors/es
Data de publicació
2024ISSN
1133-9845
Resum
L’article proposa reflexions sobre com es poden corregir
i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i,
en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua
familiar. S’hi proposen diferents tipus de correcció i s’hi
recomanen dues estratègies: a) corregir-ne primer els aspectes
discursius i més tard els lingüístics, i b) fer-ne correccions a
mida, segons les característiques i les necessitats de l’alumnat.
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
8 p.
Publicat per
Graó
Citació
Comajoan-Colomé, Ll., Birello, M., Salguero, T. (2024) Corregim a mida. Sense por però amb senderi. Articles de didàctica de la llengua i la literatura, (101), 32-39
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1523]
Drets
Tots els drets reservats