Corregim a mida. Sense por però amb senderi
View/Open
This document contains embargoed files indefinitely
Other authors
Publication date
2024ISSN
1133-9845
Abstract
L’article proposa reflexions sobre com es poden corregir
i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i,
en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua
familiar. S’hi proposen diferents tipus de correcció i s’hi
recomanen dues estratègies: a) corregir-ne primer els aspectes
discursius i més tard els lingüístics, i b) fer-ne correccions a
mida, segons les característiques i les necessitats de l’alumnat.
Document Type
Article
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Pages
8 p.
Publisher
Graó
Citation
Comajoan-Colomé, Ll., Birello, M., Salguero, T. (2024) Corregim a mida. Sense por però amb senderi. Articles de didàctica de la llengua i la literatura, (101), 32-39
This item appears in the following Collection(s)
- Articles [1523]
Rights
Tots els drets reservats