Estratègies de màrqueting de la slow fashion per competir amb el fast fashion entre joves consumidors (Generació Z i millennials) a Catalunya
Author
Other authors
Publication date
2025-05-05Abstract
El món de la moda viu una tensió constant entre dues grans maneres d’entendre
la producció i el consum de roba: el model de luxe, associat a l’exclusivitat, la
qualitat i la durabilitat, i el model fast fashion1
, caracteritzat per la producció
massiva, l'accessibilitat econòmica i la resposta accelerada a les tendències.
Entre aquests extrems s’ha desenvolupat un corrent emergent, conegut com a
slow fashion2
, que combina els valors del luxe (qualitat, artesania, identitat) amb
l’accessibilitat i l’ètica, tot adoptant un enfocament clarament sostenible.
Aquest treball es proposa analitzar quines estratègies de màrqueting hauria
d’adoptar la moda lenta (slow fashion) per competir de manera efectiva amb la
fast fashion, centrant-se en els hàbits i percepcions dels joves consumidors
(Generació Z3
i millennials4
) a Catalunya, col·lectius especialment actius en el
consum de moda i en el debat sobre sostenibilitat.
Document Type
Project / Final year job or degree
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Pages
119 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2024-2025
Recommended citation
This citation was generated automatically.
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats
