Estratègies de màrqueting de la slow fashion per competir amb el fast fashion entre joves consumidors (Generació Z i millennials) a Catalunya
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2025-05-05Resumen
El món de la moda viu una tensió constant entre dues grans maneres d’entendre
la producció i el consum de roba: el model de luxe, associat a l’exclusivitat, la
qualitat i la durabilitat, i el model fast fashion1
, caracteritzat per la producció
massiva, l'accessibilitat econòmica i la resposta accelerada a les tendències.
Entre aquests extrems s’ha desenvolupat un corrent emergent, conegut com a
slow fashion2
, que combina els valors del luxe (qualitat, artesania, identitat) amb
l’accessibilitat i l’ètica, tot adoptant un enfocament clarament sostenible.
Aquest treball es proposa analitzar quines estratègies de màrqueting hauria
d’adoptar la moda lenta (slow fashion) per competir de manera efectiva amb la
fast fashion, centrant-se en els hàbits i percepcions dels joves consumidors
(Generació Z3
i millennials4
) a Catalunya, col·lectius especialment actius en el
consum de moda i en el debat sobre sostenibilitat.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
119 p.
Publicado por
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Nota
Curs 2024-2025
Citación recomendada
Esta citación se ha generado automáticamente.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats
