Programa de gestió per la Boutique Shahrazad
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2012-06-22Resum
Per tal d'iniciar el meu TFC, vaig decidir començar a desenvolupar un programa
que contempla la gestió diària del comerç, així com la dels productes, clients,
proveïdors, vendes i compres, d’un negoci que es tracta d’una botiga de roba,
sabates,bosses i complements, per tal de convertir-ho en un sistema de gestió
més complert.
Actualment, l’entorn de negoci en el petit comerç està cada cop més desplaçat
degut al gran creixement de les grans superfícies per part de franquícies de
cadenes molt potents. A més, els clients són cada cop més exigents i el mercat
està cada vegada més saturat. És per això que voldrem incloure un valor afegit
al sistema, per poder donar un nou punt de vista al negoci, de tal manera que
permeti nodrir la nostra relació amb el client, de manera que la col·laboració
sigui satisfactòria per ambdues parts.
I per acabar s’elabora una pàgina web per tal de fer promoció i publicitat per la
botiga, ja que avui en dia és molt important existir en el món virtual.
In order to initiate my TFC, l decided to develop a program that includes daily management of trade, as well as products, customers, suppliers, sales and purchases, in business regarding clothes, shoes, bags and accessories fashion shop to turn nit into a more comprehensive management system.
Currently, the business environment in the retail trade is increasingly displaced because of the growth of large malls by powerful franchise chains. In addition, requires customers are going up day by day and the market is increasingly saturated. Because of that we want to include a more powerful system, in order to give a new perspective on business, so that allow us make stronger the customer relations, and the collaboration is satisfactory to both sides.
Finally i have created a website basically to make promotion and advertising for the store, because today that is really the point in the virtual world
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Versió del document
Director/a: Cristina Borralleras Andreu
Llengua
Català
Paraules clau
Comerç -- Automatització
Comerç -- Direcció i administració
Màrqueting
Pàgines
138
Publicat per
Universitat de Vic
Nota
Curs 2011-2012
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/