Programa de gestió per la Boutique Shahrazad
Ver/Abrir
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2012-06-22Resumen
Per tal d'iniciar el meu TFC, vaig decidir començar a desenvolupar un programa
que contempla la gestió diària del comerç, així com la dels productes, clients,
proveïdors, vendes i compres, d’un negoci que es tracta d’una botiga de roba,
sabates,bosses i complements, per tal de convertir-ho en un sistema de gestió
més complert.
Actualment, l’entorn de negoci en el petit comerç està cada cop més desplaçat
degut al gran creixement de les grans superfícies per part de franquícies de
cadenes molt potents. A més, els clients són cada cop més exigents i el mercat
està cada vegada més saturat. És per això que voldrem incloure un valor afegit
al sistema, per poder donar un nou punt de vista al negoci, de tal manera que
permeti nodrir la nostra relació amb el client, de manera que la col·laboració
sigui satisfactòria per ambdues parts.
I per acabar s’elabora una pàgina web per tal de fer promoció i publicitat per la
botiga, ja que avui en dia és molt important existir en el món virtual.
In order to initiate my TFC, l decided to develop a program that includes daily management of trade, as well as products, customers, suppliers, sales and purchases, in business regarding clothes, shoes, bags and accessories fashion shop to turn nit into a more comprehensive management system.
Currently, the business environment in the retail trade is increasingly displaced because of the growth of large malls by powerful franchise chains. In addition, requires customers are going up day by day and the market is increasingly saturated. Because of that we want to include a more powerful system, in order to give a new perspective on business, so that allow us make stronger the customer relations, and the collaboration is satisfactory to both sides.
Finally i have created a website basically to make promotion and advertising for the store, because today that is really the point in the virtual world
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Versión del documento
Director/a: Cristina Borralleras Andreu
Lengua
Catalán
Palabras clave
Comerç -- Automatització
Comerç -- Direcció i administració
Màrqueting
Páginas
138
Publicado por
Universitat de Vic
Nota
Curs 2011-2012
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/