Els Plans Individualitzats en les regulacions del Departament d’Educació de juny de 2008. Aplicació d’enfocaments multidimensionals en la seva elaboració
Visualitza/Obre
Altres autors/es
Data de publicació
2009ISSN
1138-4336
Resum
Recentment, el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ha publicat regulacions sobre els
plans individuals per als alumnes considerats més vulnerables. Se n’han determinat els components i les condicions
que s’han de donar per al seu inici. Aquest article considera la possibilitat de desenvolupar aquests plans individuals
a partir d’enfocaments multidimensionals d’atenció a les necessitats singulars de l’alumnat de les escoles ordinàries,
i presenta algunes propostes per abordar aquests procediments des de les perspectives relacionades amb els Plans
Educatius Individualitzats en contextos diferents.
Tipus de document
Article
Llengua
Català
Paraules clau
Atenció a la diversitat
Pàgines
15 p.
Publicat per
Universitat de Vic
Citació
RUIZ BEL, Robert i altres . "Els plans individualitzats en les regulacions del Departament d'Educació de juny de 2008. Aplicació d'enfocaments multidimensionals en la seva elaboració". A: Suports: revista catalana d'educació inclusiva, 2009, vol. 13, núm. 1, pàg. 38-52.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1395]
Drets
Tots els drets reservats
(c) Universitat de Vic