Els Plans Individualitzats en les regulacions del Departament d’Educació de juny de 2008. Aplicació d’enfocaments multidimensionals en la seva elaboració
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2009ISSN
1138-4336
Resumen
Recentment, el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ha publicat regulacions sobre els
plans individuals per als alumnes considerats més vulnerables. Se n’han determinat els components i les condicions
que s’han de donar per al seu inici. Aquest article considera la possibilitat de desenvolupar aquests plans individuals
a partir d’enfocaments multidimensionals d’atenció a les necessitats singulars de l’alumnat de les escoles ordinàries,
i presenta algunes propostes per abordar aquests procediments des de les perspectives relacionades amb els Plans
Educatius Individualitzats en contextos diferents.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Atenció a la diversitat
Páginas
15 p.
Publicado por
Universitat de Vic
Citación
RUIZ BEL, Robert i altres . "Els plans individualitzats en les regulacions del Departament d'Educació de juny de 2008. Aplicació d'enfocaments multidimensionals en la seva elaboració". A: Suports: revista catalana d'educació inclusiva, 2009, vol. 13, núm. 1, pàg. 38-52.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1395]
Derechos
Tots els drets reservats
(c) Universitat de Vic