Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2011ISSN
1134-7724
Resum
L’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament
de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els
seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació
de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica
dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de
l’activitat col·laborativa.
Tipus de document
Article
Llengua
Català
Paraules clau
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Ensenyament -- Innovacions
Pàgines
11 p.
Publicat per
Generalitat de Catalunya
Citació
Keim Cubas, L. (2011). Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, (50), 48-58.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1389]
Drets
Tots els drets reservats