Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2011ISSN
1134-7724
Resumen
L’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament
de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els
seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació
de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica
dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de
l’activitat col·laborativa.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
11 p.
Publicado por
Generalitat de Catalunya
Citación
Keim Cubas, L. (2011). Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, (50), 48-58.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1531]
Derechos
Tots els drets reservats