Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2015-06Resum
En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació,
que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el
temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves sessions. Per a fer-ho,
s’utilitzarà una metodologia basada en la pràctica reflexiva on primer, a
partir d’enquestes i l’observació de sessions, s’analitzaran dos àmbits
diferents- L’àmbit educatiu formal en els cicles formatius i l’àmbit educatiu
no formal en l’entrenament i rendiment i esportiu- prenent com a mostra
professors de l’IES CAR i entrenadors federats del CE Europa, amb l’objectiu
de cercar bones practiques en l’optimització del temps que permeti crear
una transferència de la didàctica d’un àmbit cap a l’altre. Finalment
s’elaborarà una guia d’actuació, que es portarà a la pràctica i permetrà
valorar l’efectivitat de la proposta.
This research aims to develop a practical proposal allowing vocational
training professors to optimize and increase driving practice time in their
sessions. In order to do so, a reflective practice methodology will be used,
from surveys and sessions observation, analyzing two different areas –
formal education in vocational training and non-formal education in training
performance in sport – taking as a sample IES CAR professors and CE
Europa federated coaches, with the purpose of seeking good practices to
optimize time enabling a transfer of teaching from an educational area to
the other. Finally an action guide will be developed and implemented,
assessing the effectiveness of the proposal.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Director/a: Gemma Torres Cladera
Llengua
Català
Paraules clau
Educació física
Entrenament (Esport)
Motricitat
Pàgines
159 p.
Nota
Curs 2014-2015
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/