Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2015-06Resumen
En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació,
que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el
temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves sessions. Per a fer-ho,
s’utilitzarà una metodologia basada en la pràctica reflexiva on primer, a
partir d’enquestes i l’observació de sessions, s’analitzaran dos àmbits
diferents- L’àmbit educatiu formal en els cicles formatius i l’àmbit educatiu
no formal en l’entrenament i rendiment i esportiu- prenent com a mostra
professors de l’IES CAR i entrenadors federats del CE Europa, amb l’objectiu
de cercar bones practiques en l’optimització del temps que permeti crear
una transferència de la didàctica d’un àmbit cap a l’altre. Finalment
s’elaborarà una guia d’actuació, que es portarà a la pràctica i permetrà
valorar l’efectivitat de la proposta.
This research aims to develop a practical proposal allowing vocational
training professors to optimize and increase driving practice time in their
sessions. In order to do so, a reflective practice methodology will be used,
from surveys and sessions observation, analyzing two different areas –
formal education in vocational training and non-formal education in training
performance in sport – taking as a sample IES CAR professors and CE
Europa federated coaches, with the purpose of seeking good practices to
optimize time enabling a transfer of teaching from an educational area to
the other. Finally an action guide will be developed and implemented,
assessing the effectiveness of the proposal.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Gemma Torres Cladera
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació física
Entrenament (Esport)
Motricitat
Páginas
159 p.
Nota
Curs 2014-2015
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/