Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur
Visualitza/Obre
Altres autors/es
Data de publicació
2014ISSN
1695-5641
Resum
El text que ve a continuació presenta dues parts diferenciades però complementàries. En la primera part del document es plantegen alguns elements de reflexió sobre la importància d’enfortir els vincles entre els centres educatius i el territori i de la necessitat de disposar de polítiques educatives que regulin en la mesura que sigui possible i de manera contextualitzada cada situació, normes i criteris, així com el paper dels diferents agents educatius. En la segona part s’ofereix una síntesi dels aspectes més rellevants extrets de les recerques del GREUV (Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic) quant al rol dels centres, dels municipis i del territori en la gestió i la millora de la capacitat de cada agent i del conjunt del sistema educatiu a l’hora de respondre al repte de l’equitat i del respecte a la diversitat.
Tipus de document
Article
Llengua
Català
Paraules clau
Escoles
Sistema educatiu
Pàgines
13 p.
Publicat per
Societat Catalana de Pedagogia
Citació
Tort Bardolet, Antoni, Simó Gil Núria. (2014). Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur. Revista catalana de Pedagogia, 8, 19-31.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1389]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/