Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014ISSN
1695-5641
Resumen
El text que ve a continuació presenta dues parts diferenciades però complementàries. En la primera part del document es plantegen alguns elements de reflexió sobre la importància d’enfortir els vincles entre els centres educatius i el territori i de la necessitat de disposar de polítiques educatives que regulin en la mesura que sigui possible i de manera contextualitzada cada situació, normes i criteris, així com el paper dels diferents agents educatius. En la segona part s’ofereix una síntesi dels aspectes més rellevants extrets de les recerques del GREUV (Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic) quant al rol dels centres, dels municipis i del territori en la gestió i la millora de la capacitat de cada agent i del conjunt del sistema educatiu a l’hora de respondre al repte de l’equitat i del respecte a la diversitat.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Escoles
Sistema educatiu
Páginas
13 p.
Publicado por
Societat Catalana de Pedagogia
Citación
Tort Bardolet, Antoni, Simó Gil Núria. (2014). Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur. Revista catalana de Pedagogia, 8, 19-31.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1389]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/