Informe de tendències i casos abril 2015 : Noves experiències de compra. El valor d’empreses socialment responsables
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2015-04Resum
Aquest informe del mes d’abril recull casos d’innovació relacionats amb dues tendències
destacades:
• Noves experiències de compra
• El valor d’empreses socialment responsables
Les tendències que es descriuen en el present informe han estat identificades després d’un procés
de recerca secundària i derivades de la selecció de multitud de casos d’innovació: nous productes,
serveis, processos i/o experiències que apunten cap a noves maneres de fer les coses. Així doncs,
les tendències s’infereixen després de la detecció i anàlisi de notícies, informes, productes que
apareixen al mercat, empreses etc. recopilades a través de diferents fonts.
És possible que algunes d’aquestes tendències es vagin repetint en informes posteriors ja que
constantment van sorgint nous casos, nous exemples d’innovació que s’adscriuen a aquestes
tendències i que les transformen o les fan créixer. En els propers mesos veurem com algunes de
les tendències del 2014 es van redefinint i s’hibriden entre elles per formar-ne de noves: sectors
que aprofiten i adapten avenços tecnològics iniciats per aportar solucions a altres sectors.
Els casos que es presenten a continuació són només alguns exemples que suporten les
tendències explicades. De casos interessants i relacionats amb cada tendència n’hi ha molts més,
però aquest informe no pretén ser exhaustiu.
Tipus de document
Altres
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
17 p.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Informes [12]
Drets
Tots els drets reservats