Informe de tendències i casos abril 2015 : Noves experiències de compra. El valor d’empreses socialment responsables
Author
Publication date
2015-04Abstract
Aquest informe del mes d’abril recull casos d’innovació relacionats amb dues tendències
destacades:
• Noves experiències de compra
• El valor d’empreses socialment responsables
Les tendències que es descriuen en el present informe han estat identificades després d’un procés
de recerca secundària i derivades de la selecció de multitud de casos d’innovació: nous productes,
serveis, processos i/o experiències que apunten cap a noves maneres de fer les coses. Així doncs,
les tendències s’infereixen després de la detecció i anàlisi de notícies, informes, productes que
apareixen al mercat, empreses etc. recopilades a través de diferents fonts.
És possible que algunes d’aquestes tendències es vagin repetint en informes posteriors ja que
constantment van sorgint nous casos, nous exemples d’innovació que s’adscriuen a aquestes
tendències i que les transformen o les fan créixer. En els propers mesos veurem com algunes de
les tendències del 2014 es van redefinint i s’hibriden entre elles per formar-ne de noves: sectors
que aprofiten i adapten avenços tecnològics iniciats per aportar solucions a altres sectors.
Els casos que es presenten a continuació són només alguns exemples que suporten les
tendències explicades. De casos interessants i relacionats amb cada tendència n’hi ha molts més,
però aquest informe no pretén ser exhaustiu.
Document Type
Others
Language
Catalan
Keywords
Innovacions tecnològiques
Comerç -- Innovacions tecnològiques
Empreses -- Responsabilitat social
Pages
17 p.
This item appears in the following Collection(s)
- Informes [12]
Rights
Tots els drets reservats