Més enllà de l’escola rural. Cap a un model integral i integrador de l’educació en el territori
Visualitza/Obre
Altres autors/es
Data de publicació
2001ISSN
0214-7351
Resum
El concepte de territori és, indubtablement, un concepte elàstic sotmès
a la historicitat, al temps i a l’espai, a la voluntat política, a les necessitats
dels ciutadans, etc. En aquest apartat de l’article volem presentar dues
idees bàsiques a partir de les quals desfilarem diferents raonaments lligats
a l’escola rural. La primera idea se centra en les unitats territorials definides
per la mateixa Administració, i en segon lloc, en les unitats territorials definides
des de la base, a partir d’unes determinades necessitats socials i
educatives que, en determinats casos, superen l’eficàcia de les anteriors i,
en la mesura que siguin degudament estudiades, albiren noves possibilitats
educatives i culturals per als municipis petits.
Tipus de document
Article
Llengua
Català
Paraules clau
Escoles rurals
Pàgines
23 p.
Publicat per
ICE Universitat de Barcelona
Citació
Soler, J., Feu J. (2002). Més enllà de l'escola rural. Cap a un model integrat i integrador de l'educació en el territori. Temps d'Educació, (26), 133-156.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1389]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/