Més enllà de l’escola rural. Cap a un model integral i integrador de l’educació en el territori
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2001ISSN
0214-7351
Resumen
El concepte de territori és, indubtablement, un concepte elàstic sotmès
a la historicitat, al temps i a l’espai, a la voluntat política, a les necessitats
dels ciutadans, etc. En aquest apartat de l’article volem presentar dues
idees bàsiques a partir de les quals desfilarem diferents raonaments lligats
a l’escola rural. La primera idea se centra en les unitats territorials definides
per la mateixa Administració, i en segon lloc, en les unitats territorials definides
des de la base, a partir d’unes determinades necessitats socials i
educatives que, en determinats casos, superen l’eficàcia de les anteriors i,
en la mesura que siguin degudament estudiades, albiren noves possibilitats
educatives i culturals per als municipis petits.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Escoles rurals
Páginas
23 p.
Publicado por
ICE Universitat de Barcelona
Citación
Soler, J., Feu J. (2002). Més enllà de l'escola rural. Cap a un model integrat i integrador de l'educació en el territori. Temps d'Educació, (26), 133-156.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1389]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/