Dependència de la literalitat d’una font de referència: Anàlisi d’un text de primer curs d’universitat
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2014ISSN
2013-6196
Resum
Aquest article se centra en la dependència de la literalitat d’una font de
referència com a recurs que fan servir molts estudiants a l’hora d’escriure, de
manera que els seus textos, més que escriptura, són pseudoescriptura. Per
exemplificar-ho, s’analitza un text d’un estudiant de primer curs d’universitat, a
partir del qual s’observa com s’elabora un escrit dependent de la literalitat d’una
font i es posa en qüestió la idoneïtat de la instrucció donada a l’hora de fer la
tasca, perquè és massa general i no dóna pautes concretes amb què l’alumne es
pugui plantejar i pugui resoldre una situació retòrica.
Tipus de document
Article
Llengua
Català
Paraules clau
Escriptura
Estudiants universitaris
Pàgines
16 p.
Publicat per
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
Citació
Coromina-Subirats, J. (2014). Dependència de la literalitat d’una font de referència: Anàlisi d’un text de primer curs d’universitat. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 7(2), 54-69.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1395]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/